Yeas

Jag överlevde! Kanske tack vare att jag slapp bresa benen :) jag sprang därifrån. Haha nerå men barnmorskan ville inte sätta in spiral än p.g.a snittet, ville vänta lite till så allt läkt som det ska. Hon frågade om jag inte ville göra en undersökning ialf. ÖH njaeee jag tror jag skippar det om det går bra :P och det gick bra eftersom jag mår bra och inga vaginala bristningar eller klipp och skit eftersom det vart snitt. Det är det som varit skönt med snitt att slippa ha ont i murran. Jiiihooo :D hahaha... nä förlåt mig men jag är rastlös men ingen ork.

Jag springer runt i huset, försöker städa och fixa inför imorgon då det ska värderas. Och visst sjutton vill man då ha fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0