Personlig

Kanske några som undrar hur mitt ärr efter kejsarsnittet ser ut idag? den syns inte mycket utan är mer som en röd glad mun. Två månader sen nu, och det har verkligen läkt bra. Detta är inte ett ärr som jag ser med "avsky" utan ser det som kärlekens ärr :) Tänkte ge er en bild, av verkligheten! Kanske personligt, men det bjuder jag på :) jag förespråkar inte kejsarsnitt, utan att det var just bäst för oss just då i den situationen. Men jag kommer föralltid bära med mig denna "symbol" som står för Ebba. Med Hugo fick jag ärr någon annanstanns, men det kommer jag ALDRIG lägga upp bild på... hahaha. Förståligt.





Måste förklara den bruna randen under naveln och över snittet, då det inte är raggarsträng.
Utan det är en hormonrand som uppstår IBLAND för vissa under graviditeter!
Brukar gå bort inom ett år. Så bikini lär ni inte se mig i iår :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0