Ingen dans

Runt stången för oss idag. Tror vi aldrig kommer göra det till något firande heller just midsommar, självklart gör man det extra trevligt. Men ingen dans! Grodorna får stanna hemma idag.

Ikväll ska vi grilla hos moster, där ska vi leka resten av kvällen. Vart detta spårar ut, brytna ben eller alkoförgiftning? haha det får vi se. Det är oftast gamlingarna som är värst :P Det kommer vara allt från såpa-fotboll till sång. Ingen alkohol för mig, förståligt ;) Ramlösa går lika bra och är faktiskt godare!

Men godare än godast måste varit min kusin Malins efterrätt igår.
WOOOW! i botten var det vispad grädde/kesella/vitchoklad, toppad med rårörda hallon.
Nu vet jag vad jag ska göra i helgen :)





Bild igår från kalaset.
Therese är nog den första som säger att Ebba liknar mor sin på denna bild :)
Annars är hon väldigt lik pappa sin, men när hon gör denna uggle-min då får man se glimten av uggle-mamma. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0