deprimerande

men denna graviditet var allt emot vad jag förväntat mig... detta tar på psyket! Jag har inte mått hundra sen jag vart gravid. Mitt illamående har kommit tillbaks. Jag är trött. Konstant huvudvärk. Järnbrist. Lågt blodtryck. Sammandragningar och ont i bäcken... I can go on! haha nä men det är lite ironiskt och jag vet att det finns andra som mår sämre, helt klart. MEN jag förstår att man gråter, skrattar och skriker om vart annat. Detta är menalt nedbrytande... jag håller tummar att jag ska få lite ork snart. Har nu gått 16 fulla veckor. Fick datum till Ultraljud... den 7 december. What? jag höll på att börja gråta. Det är ju om 4 veckor. Då har jag ju gått 20 fulla veckor. Ganska sent men men vad fan gör man... börjar gråta och tycka hur patetisk man är för det?! Fyra veckor går ju fort. herregud.

Fick åka hem från jobbet igår p.g.a migrän... ja vad fan gör man? idag mera huvudvärk än normalt och feber till och från. Ja men visst är livet härligt just nu! oj oj :D

Jag är trött men fick mig ett leende på läpparna igår :) snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0