Dags att...

Klä på sig, lämna Hugo på dagis en stund. Åka och gymma sen fixa & dona lite hemma. Snart färdig med målandet av köksmöblerna. Pust! Var inge vidare roligt, men fint blir det ialf :) sedan så blir det trappen som är nästa offer. Tog ner vår kökslampa igårkväll, passar inte riktigt det jag vill ha, ska köpa en ny. Svärmor & svärfar får vår gamla. Jag vill ha en enkel i stål.

Har kommit på två nya projekt, men större sådana. Så då vill man ha lite pengar att spendera och tid.
nr.1 - Hallen där uppe, skulle vi/ eller jag vilja dra bort en del inbyggda garderober, används inte flitigt idag. Det skulle bli en liten myshörna för barnen, en liten tv och golvkuddar.
nr.2 - Entrè hallen där skulle jag vilja ta bort en eller båda garderoberna som vi har precis innan man kommer in till vänster. Det skulle bli mycket mer luftigt utrymme. Där skulle det få bli vit panel hela vägen upp i taket, en sittbänk/skohylla, men krokar + hatthylla istället för garderoberna. Svart eller gråstens klinkers precis bara när man kommer in i groventrèn som lätt kan bli fuktskador m.m.
(Mina funderingar är att jag vill ha en liten garderob med förvaring, men vart då?)

Något i denna stil skulle jag vilja ha i groventrèn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0