Mina sommar-cravings




Jag vill bygga på min fjärilstattuering med denna typ av stil som Megan Fox har (ett Shakespear citat), skulle gärna se ut som hela henne, men nu får man ha lite fötterna på jorden.




Vill ha en liten middlenose-ring , får bli efter bröllopet ;-)





Vill ha MER avsnitt! (har sett USA avsnitten) Love Gossip Girl. Bästa någonsin, känner abstinensen efter meeeeeer gossip.




Jag vill ha LUGG, även det får väll vänta tills efter bröllopet.





Jag vill ha och ska ha denna perfekt fina eyeliner makeup på mitt bröllop



 


Min blivande make (låter så vuxet) och jag ska till Hultan med våra vänner på fredag efter min brors och kusin student, hoppas på bra väder. Och kommer sakna min älskade son så hiiiiimla mycket! det längsta jag kommer vara ifrån han, fredag eftermiddag till troligtvis söndag morgon, om det nu är bra väder och bra band. Ush, blir ibland illamående över att jag ska åka samtidigt som det ska bli kul att få spendera tid med vänner och alex med är klart.




Älskade, älskade älskling! Vi har bara myst idag han och jag =) min ögonsten


Kommentarer
Postat av: Nettan

Å jag ska mysa med han hela helgen puss

2008-06-12 @ 20:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0